tisdag 29 september 2009

Ät Löv Tyba!

Efter att ha varit sambo med den svarta knubbisen i över 1 vecka så blev det väldigt tomt när jag igår va tvungen att köra ut henne till Låstad igen. Låter så patetiskt hur man än vänder å vrider på det men hon betyder så mycket för mig. Hon är det bästa jag har! Älskar min svarta knubbis.

I går vart det en vända till veterinären. Tyra har varit så hängig de sista två veckorna, inte alls sig lik! så jag var lite orolig att hon kan ha fått borelia eller något sånt. Veterinären är verkligen inte hennes favoritställe (Efter att den jävla veterinären i Mariestad skrämmt livet ur henne!) Så efter mycket fjäsk lockande å tvångs fasthållning så hade de tagit febern, klämmt på magen å tagit 4 rör med blod som ska skickas på olika analyser. De är välidgt bra här i Skövde! Noga, snälla å lugna. Så nu hoppas vi bara att det inte är något större fel på henne.

Bjussar här på en liten film på de två goaste som finns :)



Första gången Kelvin säger Tyra. I alla fall så jag hör det :)
Lite sur att han säger Tyra före faster he he...

Kastar boll & försöker få Tyra att äta löv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar