måndag 10 augusti 2009

Dream world

Hatar när väckarklockan väcker en mitt i en dröm... bra eller dålig dröm spelar ingen roll, jag är helt väck halva dagen sen! I morse drömde jag att min före detta hade hade en heeeelt annan personlighet å var världens mest ödmjuka person ha ha...! För någon vecka sen drömmde jag att ett annat ex först var maffiaboss som jag var livrädd för, jag gömde mig på alla möjliga konstiga ställen för honom, senare i drömmen blev han bonde som födde upp shettlandsponnyer... hum... drömmtydare, ngn?

Kan man säga före detta när man inte har någon nuvarande föresten? tror inte det men never mind! Har verkligen varit bra för mig att vara själv, visste knappt vem jag själv var efter 3½ år med någon som styr å påpekar allt man gör. Mår så jävla mkt bättre by my selfe. Är nog därför jag inte ens kollade åt killar på hur länge som helt, nu har jag bara kul ;)

Sommar är nice ladys!

2 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren hos mig! Kul o hitta något nytt att läsa :)

    Den där magnoliatapeten som du bloggade om för ett tag sen är jättefin! Jag funderade på den ett tag tils jag lånade hem en rulle. Jag störde mig på de gula "plupparna" på magnolian... :) Men jag hittade en annan som var finare; Boråstapeters Garden. Finns i massa färger, men min favorit är den ljusgråa.

    //Emma

    SvaraRadera